doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 24 15:00:27 CET 2021

u toho regulus maj nastupce tohle:
https://www.regulus.cz/cz/zdroj-zalozni-pg-600-s  .
vypadato uz vetsi a treba tam nebude ventilator 60x60mm. ten frci celou
dobu, nez je baterka nabita na max. asi aby to bylo setrny, tak klidne 2
dny ?! to nejde poslouchat. Soused rikal, ze pri instalaci mu rikali, at
si to da nekam vedle nebo na pudu. sakra u ups potrebuju videt stav,
kontrolky atd.
tomik.

Dne 24.12.2021 v 14:51 Petr Simek napsal(a):

> Zdravim
>
> ja pokukuji po tomhle (ale v ruce jsem to zatim nemel) -
>
>   https://www.abctech.cz/zalozni-zdroj-mhpower-mpu-1200-12-ups-1200w-cisty-sinus-12v_d36385.html
>
> pisou tam ze ventilator se spina kdyz to pracuje z baterky nebo
> kdyz dobiji baterku a teplota vevnitr presahne 45st. Takze pri
> normalnim napajeni se site by to melo byt tiche, ale vyzkousene
> to nemam.

> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             psimek na jcu.cz                              |

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879