Mycka Bosch - chyba E09 - netopi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 21 17:21:54 CET 2021

Jo jasne..nemyslel jsem to nijak zle...jen tak nejak premyslim zda se da
neco predikovat z kvality 10 let starych modelu, ze se na to vyrobce
nevyflaknul a nezije uz jen ze jmena.

Me se treba to reseni s tim nalepenym topnym telesem docela libi (i kdyz
na tom nerezu ta ucinnost prenosu tepla do vody bude asi bidna), ale co
se mi libi mene, ze je to tim padem jeden dil s cerpadlem a dodava se to
jen spolecne. A cena je cca 2kKc. Coz je skoro 25% ceny nove pracky i
kdyz treba mene znackove.

Asi fakt zkusim nejake Beko apod...abych pravdu rekl nezajimaji me
celkem zadne extra vymyslenosti...clovek je tim mozna nadsenej prvni
tejden a pak tak stejne kazdej nalupe nadobi a mackne jeden stejnej program.

RV