Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Úterý Prosinec 21 16:08:42 CET 2021

Ajaj, mám tušení, že mě něco podobného též čeká. Dnes ráno neumyté nádobí, svedl jsem to na ulomený šroub čepu otočného ramena, ještě ráno v pyžamu vysoustružil nový (z pořádného materiálu, ne z těch jejich low cost plastů), ale pořád nemyje dobře a zdá se, že je tam ještě další problém. Nevyřešil jste prosím někdo otázku rychlého a kvalitního mytí, místo toho aby se myčka snažila celou noc umýt nádobí bez vody a bez elektřiny a ráno bylo stejně špinavé jako když jsem ho tam dával? Já jsem z těch zbytečných šetřících funkcí už nějak nas^H^H^Hdekompenzovaný a šetřit tak, že budu úsporný program pouštět dvakrát po sobě aby to aspoň něco umylo už mě neba :-)

Aleš Procháska