OT Antivirus bolo Log4j...

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 16 07:08:35 CET 2021

Zdravim,

ciste subjektivne:
pokud muzu, osobne nejradsi ESET. jednak mam s nim dobre zkusenosti (PC + mobil),
druhak, kdysi v pradavnych dobach, jsem mel osobni zazitky s lidma kolem nich a
jak reagovali na mnou doneseny novy vzorek viru na diskete :)

a naopak, vyvaroval bych se kaspersky, s tim mam zase z jedny firmy velice zle zkusenosti.
kdyz jsem nahravali zdrojaky do repozitare, tak jeho cinnost vyskocila podezrele nahoru
a taky 'cirou nahodou' zrovna tehdy zacala vehementne odesilat svoje 'servisni pakety'
na centralu.

k ostatnim mam vicemene neutralni vztah.

:)

  Sam