SMART zasuvky - wifi /BT

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 14 18:43:35 CET 2021

Vidím dobře, že je to německá verze, tedy bez kolíku? (Ano, chápu, k čemu
jsou ty boční kontakty, ale na českých vidlicích je zdaleka nemám všude.)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Tuesday, December 14, 2021 6:30 PM
Subject: Re: SMART zasuvky - wifi /BT

Včera jsem narazil na levnou HAMA chytrou zásuvku.  Vyzkoušeno - funkční.
Sice používám SONOFF, tohle potřebuje jiný SW v telefonu.

Kdyby někdo chtěl flashnout něco jiného, tak to nejspíš půjde, je v tom ESP
8285, takže třeba Tasmota by tam jít měla.

Kuchnul jsem to, protože na webu to ještě nikdo nerozebíral, fotky tady,
kdyby někdo měl nějaký další tvůrčí záměr:

http://ok1mhk.blogspot.com/2021/12/wifi-chytra-zasuvka-hama-176562.html

Ještě půjdu pro jednu, za tu cenu  199 kč s DPH je to velmi slušné :-)

Bez virů. www.avast.com