Re: Solární topení

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 14 10:27:12 CET 2021

Dovolim si nesuhlasit. Moznosti ludi sa dramaticky zmenia, akonahle do toho
vstupia dotacie, t.j. prerozdelena ekoteroristicka
dan^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H emisne povolenky. Tie sa zatial prejavuju tym
dramatickym zvysenim cien energie, ale tie peniaze pravdepodobne nepojde
vsetky nenapadne rozkradnut, takze sa to za par rokov prejavi aj takto,
odrazu vela ludi bude vidiet presne to ze "mne sa to oplati". Nasledky
tito ludia nebudu chapat ani ich nebudu zaujimat, oni budu vo svojom
elektronicky chranenom polostrove, takze nasledky budu riesit potom alebo
nikdy (nikdy znamena ze si polostrov, t.j. elektronicku regulaciu,
nakoniec budu musiet zriadit vsetci, aj ked len pre spotrebu).

S ekologiou to pochopitelne nema absolutne nic spolocne, okrem nalepky. Ale
eko to nepochybne je (akurat nie -logicke ale -nomicke).

V nasej obci to zatial funguje tak, ze teraz v zime, vecer, ked ludia pridu
do tych 100 novych domov a vsetci si zapnu moderne elektricke kurenie, tak
ja mam v zasuvke 190V a "ziarovky" (nielen normalne ale aj tie ekoteror
Gen.2, samozrejme) poblikavaju. A to tych 100 novych domov je napajanych z
fungl noveho trafa, no ale co to pomoze, ked je pretazene 22kV vedenie
spolocne pre vsetky trafa v sirokom okoli, ze. Ked o 2-3 roky pridu tie
solary na kazdej tretej streche, tak ak omylom zaznem svetlo cez den v
lete, tak mi to tie "ziarovky" jednoducho vystreli z objimok.

Riesenim samozrejme je zakazat objimky.

wek