OT: piatok - hlinikaren

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Prosinec 13 23:51:10 CET 2021

Vzpomněl jsem si na Tranďáka :-) ale trochu z jiného soudku.
Dělal jsem nějakou dobu na dráze na Masaryčce a měli jsme ošklivej smrťák.
Autojeřáb a chlap s tím ramenem zajel pod trolej, řidič samozřejmě hotovej,
za autem táhnul ocelové lano a za oko toho lana se držel další chlap
nese ho
částečně nad zemí, to byl druhý co to odnesl a pak třetí co chtěl
vytáhnout toho řidiče.
Bylo to někdy v sedmdesátých létech.
Jinak táta tam dělal šéfa posunu a tehdy ta bezpečnost prostě nic moc a
smrťáků ale už né
od elektriky tam bylo docela dost a i nehod. Tím nemyslím vyhozený vůz z
kolejí.
To uměli chlapi dostat zpátky a nemusel se k tomu nikdo volat, ale
takové poražení
"kozy" na konci před halou to už byl průser a kór když se utrhla kola a
přejela přes celou halu.
Tátovi se to stalo byť nezaviněně na 1. Máje a to byl malér. Pár dní si
ve vazbě pobyl.
Nebyl ve straně a nikdy nevstoupil a když za ním přišli - jsi vedoucí
pracovník, musíš.
Tak jim povídá ale já už jsem - to bysme o tom soudruhu museli něco vědět.
No jo ale já jsem v Lidový a měl pokoj a nikdy v žádné nebyl.
Omlouvám se, jsem se nějak rozepsal.
Jindra Polívka

Dne 13.12.2021 v 22:37 sam.hw napsal(a)