OT: piatok - hlinikaren

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 13 21:32:03 CET 2021

Ano, o tom sme sa presne vo vyrobe bavili. Napatie na jednej peci je
okolo 4V. Vsetky pece su zapojene v serii a celkove napatie som si na
merakoch vsimol + a - 400 V. Uplne som nepochopil ako je mozne, ze su
vsetky zive casti technologie volne pristupne a bezne sa s nimi
manipuluje. Viem si predstavit, ze je to na strane zdroja dvojito
izolovane, takze plavajuce, ale ak by sa niektora pec na zaciatku
poruchovo spojila so zemou (napr. robos oprie lopatu a ta sa hned
neodpari), tak budu mat vsetky definovanu cestu prudu na zem. Nieco mi
tu unika.

b.