Re: optočleny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 11 22:23:18 CET 2021

Tak může to být v zásadě spoustou věcí. Podstatné je, že už vím, že je
to tak a tak s tím budu bojovat. Já teda věřil tomu budiči
(invertujícímu), že má totemovou dvojici tranzistorů na výstupu.

Zatím jsem začal ze špatného konce a neumím to pochopit.
Dal jsem tam normální NPN tranzistor BC337, to co je Rego Tx je do báze
tranzistoru, přes odpor 1k. Emitor tranzistoru je na Rego GND, ledka v
optronu je od Rego +5V přes odpor do kolektoru.

To bych čekal, že bude znamenat, že ledka svítí když je na výstupu H,
tranzistor optronu má emitor do GND a do kolektoru pull-up odpor. Takže
se to má invertovat. A to se nějak neděje. Musím se na to podívat za
bílého dne.