[OT] SSL https atd...

Čtvrtek Prosinec 9 20:58:28 CET 2021

Hraju si ted ve volnych chvilich s tvorbou webu (IIS, asp.net core) a
neni mi jasna jedna vec. Jde o takove spis hobby pouziti zatim, server
je na pevne IP adrese a nema jmeno (domenu)

Kdyz nastavim komunikaci https a pouziju self signed certifikat, je
komunikace plnohodnotne sifrovana a jen browser k tomu ma pripominky?

Ty pripominky jsou neprijemne, nekde jsem nasel, ze se da ziskat snadno
a snad i zdarma certifikat ktery browsery stravi, je to realne a
funkcni? V principu se mi to zda jako popreni bezpecnosti.

Zkousel nekdo komunikovat se serverem https z ESP32? Teoreticky by to
podporovat mel.

Zatim to chci pouzit pro monitring a rizeni domacnosti, nechci asi uplne
otevrenou komunikaci po verejnych sitich. Jde spis hlavne o uceni.