Tarifikace balicku T-M 100MB na den

Pavel Kadeka pavel.kadecka na gmail.com
Steda Prosinec 8 08:50:39 CET 2021

Asi neporadím přímo, ale moje zkušenost: moje děti mají v mobilech
předplacené SIM Opencall (to dneska patří pod O2, kdysi to začalo snad u
Vodafone a pak to O2 nějak koupil). Přestože měly vypnutá mobilní data, tak
jsem v přehledu viděl, že tam mají 3x do měsíce "Data na den", sežere to
pokaždé z kreditu 25Kč... nechápu proč, jestli ten mobil si nějak sáhne na
síť a operátor to už naúčtuje jako připojení, fakt nevím. Vyřešil jsem to
zaplacením balíčku 1GB na měsíc za 100Kč. Vyjde to na stejno, resp. vlastně
levnějc. Když si ty data vyčerpaj, tak maj smůlu, ale do nedávna byly
zvyklé jen na wifi.

Takže možná je to námět pro řešení, než čerpat data po troškách, kdy by to
na tu stovku měsíčně možná vyšlo, nezaplatit nějaký takový balíček?

P.K.

út 7. 12. 2021 v 22:43 odesílatel Jaroslav Buchta <