RE: OT: hri Aukro

Ale Prochska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Prosinec 4 14:22:01 CET 2021

Něco podobného se dá na Aukru vidět u použitých obráběcích strojů. Vyložené vraky, jejichž hodnota in situ je menší než jejich hmotnost krát výkupní cena litiny, ale majitel má z nějakého důvodu dojem, že v garáži našel Attilův poklad. Případně hrozivě zkorodované úlomky strojního zařízení, které je podle prodejce prakticky nové, jen s lehkou povrchovou korozí, což prý není na závadu :-) Občas si něco říkám o soudnosti lidí :-)

Aleš Procháska