Power Quality Analyzer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 24 13:47:49 CEST 2021

[preposielam]

Ahoj,

myslim si, ze ked nepotrebuje vystup podla normy, tak by sa mohla
stacit krabicka tak za tretinovu ci stvrtinovu cenu... A myslim si, ze
potrebuje akurat tak nejaky dataloger do zastrcky. A zvysok je knizka
od nejakeho japonca za 120USD.

A.

Uz dlho pouzivam Fluke 435-II, predtym 435 obycajnu. To je troubleshooting
nastroj, vysledkom je protokol podla EN50160 co musi uznat aj distribucka
Jednoduche riesenie s pripojenim do LAN - Modbus moze byt nieco ako SACI
AHM3.

Export pri Fluke je sucastou SW, spravi to spravu podla normy a kopec
dalsieho. Pri hladani problemov je ale podstatne aby som dostal nielen
zaznam udalosti ale aj zachyteny priebeh a vedel dalej patrat co bolo
pricinou.
napriklad taketo som si stiahol z Power Log ako CSV a "grafiku" vylepsil v
Libreoffice:
https://www.elso.sk/media/images/web/kclankom/Electrical-grid-outage.png