Začátky s LabView

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 8 01:24:34 CEST 2021

Dobrý den,

Mějme zařízení, které 1 za sekundu pošle na sériák 4 hodnoty, např. takto:
Vcc 493
L0  00000
L1  00000
L2  00386

A chtěl bych z toho v LW zkusit udělat grafy. Jak začít?

Přímo v LW jsem našel ukázku SimpleSerial.vi, která zdá se něco dělá, na pohled mi to připadá trochu jako editor visual basicu, jen jsem nepřišel na to, jak přejít k editaci kódu:-)

Díky,
PH