USB plosnak

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Duben 30 15:19:43 CEST 2021

Viz http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/Atmel-8128-Best-Practices-for-the-PCB-Layout-of-Oscillators_ApplicationNote_AVR186.pdf
Sice je to pro Atmel, ale obecně platné.

Přijde mi že máte špatné rozložení oscilátoru
 - C9 a C10 by měly být co nejblíže procesoru
 - zrušil bych rozlitou zem mezi vývody Xtalu

Takhle se vám zemní spojení courá pámbu ví kudy, ale rozhodně ne krátkou cestou.

Tomáš