PlatformIO a #include <avr/wdt.h>

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Duben 30 13:07:48 CEST 2021

Zdravím konferenci,

jak v platformio řešíte WDT u AVR?

Čekal jsem, že to bude fungovat stejně jako u Arduino IDE - #include
<avr/wdt.h> nebo jen #include <wdt.h> a pak standardně wdt_enable(WDT0_8S);
a wdt_reset();, ale tu knihovnu jsem ani nenašel v build in knihovnách?

To ji tam mám naincludovat ručně z Arduino IDE adresáře? To tam fakt
takováto základní funkce není build in?

Přes vyhledávání v knihovnách jsem našel jen obskurnosti pro multitasking
nebo časování s WDT, ale já potřebuji jen hlídat běh programu a pokud by se
to nedejbože seklo, tak reset. Přesně tak jak jsem to používal v Arduino
IDE.

#include <wdt.h>
wdt_enable(WDT0_8S);
wdt_reset();

Předpokládám, že něco přehlížím. A když už se ptám, máte vyzkoušenou někdo
v platformio i knihovnu pro WDT u ESP32?

Díky za nakopnutí.

HP