ETH over WiFi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 30 10:58:07 CEST 2021

OK, dakujem.

Inak, cez noc sa mi to cele rozlezalo v hlave, a ak to WiFi su len
enkapsulovane ETH framy, tak by predsa mali existovat cipy alebo moduly,
ktore maju xMII rozhranie, cez ktore sa sype ten ETH z/do nejakeho MACu,
plus cez MDIO sa riadi vsetko ostatne co suvisi s tym WiFi samotnym (napr.
to SSID/heslo apod.) Samozrejme, toto nie je riesenie pre ten existujuci
geret, ale mohlo by to byt zaujimave trebars pre vyvoj noveho geretu, kde
by mohol byt alternativne ETH a WiFi.

Inaksie povedane, mal by som vidiet vela merakov a podobnych geretov, kde
je alternativne ETH alebo WiFi, povedzme ako option. Ale nevidim.

Potom som trocha guglil a vysvitlo, ze diablici sposobuju, ze taketo
defacto neexistuje (s vynimkou nejakych kecov o upravenom FW v nejako
espressife, a par starych pdfiek k modulom firiem ktore uz neexistuju).

Toto je uzasny svet plny nefunkncnych (ne)standardov.

wek