OT Turris Omnia

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 27 20:41:30 CEST 2021

No tak ja prave prechazel z 1043ky s OpenWRT na Asus s original FW a o
routeru naprosto nevim nekolik let.

1043ka nebyla schopna uroutovat na wan symetrickou linku 100/100Mbps.

Vsechny TPlinky co jsem mel se po cca 2-3 letech zacaly ruzne
kousat...respektive hur...na prvni pohled vsechno behalo, ale proste tak
napul.

RV