[OT] Dukovany

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 25 19:02:44 CEST 2021

Taky mi to už mockrát vrtalo hlavou.
Limitem je asi množství vody, dostupné pro chlazení.
K Dukovanům postavili přehradu Dalešice. Umím si představit, že za
nějakého 1000-letého sucha může být té vody málo.
Ale pokud je k tomu k dispozici docela slušný zásobník (ta přehrada),
tak přece to sucho nevypukne z hodiny na hodinu.
A jaderka se kupodivu celkem dá regulovat na nižší výkon.

PL