Re: 3D tisk a střídání materiálů

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Duben 25 17:08:15 CEST 2021

Ahoj Petře,

párkrát jsem měl podobný problém, několikrát mi stačilo trysku zvenku
pročistit vhodným drátkem. Za pokus také stojí, nechat trysku schládnout
a hlavně vlákno uvnitř ztuhnout, pak vhodně zahřívat (na nižší než
pracovní teplotu), až se začně tavit povrch vlákna a jakmile se
"odlepí", hned jej vytáhnout. Tak se může podařit vytáhnout velká část
vlákna i z místa, kde již bývá jinak roztaveno, a  může s sebou vzít i
případné nečistoty, které trysku ucpávají. Jednou se mi tam dostal
nějaký binec, který se mi nepodařilo dostat ven jinak, než vyšroubováním
trysky. Zda to mohla být nečistota ve vlákně nevím.

EH