Re: SSR jako náhrada stykače

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 23 12:59:47 CEST 2021

Když bude bistabilní, tak po výpadku napájení sám neodpadne.
Tak to už tam můžete možná rovnou dát nějaký mechanický vexl.
Případně ten stávající stykač tím spínačem jen přemostit, abyste sepnutí
a rozepnutí mohl udělat rychlým kontaktem stykače.

ON:  sepnout stykač, zapnout mechanický spínač, vypnout stykač
OFF:  sepnout stykač, vypnout mechanický spínač, vypnout stykač

Nebude to nic žrát, a bude to i velmi levné.

PL