IPC-1 usmažila baterky

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Duben 21 00:14:51 CEST 2021

On Tue, Apr 20, 2021 at 11:52:44PM +0200, Jan Kuba wrote:
> http://ok1mhk.blogspot.com/2021/03/oprava-nabijecky-voltcraft-ipc-1.html
>
> ty elyty ven a nové , jak  nabíječce, tak v adaptéru. Neměřit a rovnou
> vyměnit.
> Ony se chovají za studena OK, jak se nabíječka ohřeje, kapacita jde do
> kytek.. :-)

Super, díky za blog! No myslel jsem, že to musí být něco fatálního,
průraz výkonového prvku. Ale zkusil jsem tam dát přismaženou baterku
a vypadá to, že to je stále funkční. Zítra kouknu na ty kondenzátory.

No stejně asi není úplně domyšlená, když tam má dva termistory pod těmi
kovovými ploškami a nevypla… Důvěra je narušena…
--
Zito