Notebook pro CAD

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Duben 20 12:31:48 CEST 2021

 > Není jednodušší provozovat více (2) levných a výkonných desktopů

Zkoušel jsem Vámi naznačovaný režim - měl jsem v kanclu dva monitory
připojené k desktopu a notebook extra - jen se sdíleným kurzorem a
klávesnící. Přišlo mi, že ze stroje navíc není žádný benefit a když jsem
si, například po ránu u kafe nebo cestou už něco rozdělal na notebooku,
na desktop jsem se za celý den nepřepnul - jen jsem si přehodil monitory
a jel jsem na nich. V době tlustých linek ten lokální výkon potřebujete
zřídkakdy.

 > Baví vás nosit a přenášet notebooky furt tam a zpět?

Dlouhodobě preferuju thinkpady X. Udržíte je mezi palcem a ukazovákem
jedné ruky. Klávesnice je ještě použitelná.

 > vždycky když někdo notebook  chtěl kvůli mobilitě, tak jsem mu
dokázal vysvětlit že to není potřeba

Tohle bude dosti oborově specifické, řekl bych.

 > Nebo mu stačil obyč. ntb, nebo tablet.. z úplně jiné cen kategorie...

pokud se bavíme o pracovním nástroji, tak s ohledem na cenu
kvalifikované lidské práce je dneska hardware neskutečně levný.

JD