Re: Čidlo tlaku SM5882

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Duben 16 22:03:34 CEST 2021

Díky za tip. V to jsem doufal, než jsem začal rozebírat, že to třeba
bude jen ucpané. Uvnitř je myčka naprosto čistá, ona slouží hlavně k
mytí skleniček a hrnků, nádobí od jídla se myje jinde.

Taky mě překvapilo, že uvnitř vůbec nejsou žádné labyrinty a podobné
věci, které jsem viděl třeba u naší Boschky. Nepoužívá to sůl. Prostě
jen vana s topnou spirálou, trysky a čerpadlo. K tomu vypouštěcí
čerpadlo a dvě peristaltická čerpadla pro dávkování mycích prostředků.

JMN