BIOS ROM checksum error

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 16 10:31:46 CEST 2021

> Co se týče napětí baterie. Pokud máte zařízení, které je stavěno pro použití baterie jejíž nominál je 3V, tak na jaké napětí by ještě mělo fungovat, když ne na 3V? Co mám tak zkušenost tak problém je až někde u 2.8V možná i 2.7V a níže. Pak už je nutné baterii vyměnit a nastavení se neudrží.

Prave par tyzdnov naspat som vymienal CR2032 v MB ASUS M3Nxx (je tam
Athlon 4850e) ani neviem po kolkych rokoch. 2 dni po sebe BIOS stratil
nastavenia. Po vybrati som ju pomeral, mala 1.4V. Dost ma prekvapilo,
ze tak malo stacilo nielen na udrzanie dat, ale aj RTC dovtedy
fungoval. PC odpajam od siete, takze MB nebola napajana z +5V
stand-by.

miro