OT Budme radi za HWnews

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 16 08:31:50 CEST 2021

Dotaz znel na to co s tim kdyz oddelovaci trafo 1kW vyhazuje obcas jistic.
Okamzite hromada odpovedi at pouzije SSR se spinanim v nule.

Pokud sepnete indukcnost v nule napeti tak se vam narust proudu v civce
potka s s amplitudou napeti o 90st pozdeji (proudova spicka bude spis
trochu pozdeji nez 90st). Pokud to sepnete v amplitude napeti tak jste
na sestupne casti napeti a narustajici proud tlumi klesajici napeti.

Tam kde je to extrem se dokonce dela pripinani velkych indukcnosti
postupne - zvysuje se uhel pripnuti v kazde periode.

Odepnuti je samozrejme uplne jina kapitola.

Vsechno zmereno a vysvetleno je treba zde:

https://www.st.com/content/ccc/resource/technical/document/application_note/2f/f7/75/f5/9d/3d/44/04/CD00003867.pdf/files/CD00003867.pdf/jcr:content/translations/en.CD00003867.pdf

RV