OT Budme radi za HWnews

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Duben 15 21:41:27 CEST 2021

Zdravim,

ale vzdyt ma pravdu ten clovicek - jsou tam 4 diody, kdyz 3 odstrani, tak znizi ztrau na diodach o 3/4.
jednoduch matematika ZS.
jen mne prekvapilo, ze nenavrhl vypustit i tu posledni diodu, vzdyt by ztraty klesly rovnou na nulu!
asi mu ve skole moc vtloukali do hlavy cosi o potrebe usmernovat - takze ma docela zkostnatele mysleni.

jinak 6.3A, neboo 6.3V je to prece jedno - to se da lehce konvertovat, staci otocit to pismenko jednotek
sice puristi namitnou, ze v obracenem A je stale ten mustek, takze to neni ciste V ...
aha, takze proto tam nechal tu jednu diodu - prece jenom ten mustek, aspon naznakem
uz mi je to jasne

:)

PS:
bohuzel, smutne, ale najdou se, dokonce maji i titul pred jmenem ...
jsem delal skoleni, kde jsem vysvetloval jak se konfiguruje jedno testovaci prostredi bitove orientovanym cislem.
a na ktere byty ma ktery bit dopad ...
az mne zastavil a rekl, at se doucim gramatiku.
at uz se rozhodnu jestli budu psat bit, nebo byt. ze se na to neda koukat, ze to pak nema hlavu ani patu
a to byl prosim letity programator (ani hexadec cisla nebyl schopen pochopit, na co je to dobre, vzdyt staci pouzvat obycejna cisla)
a nejhorsi je, ze z takovych se casem stavaji manazeri ...

  Sam