Stare radio - repase

Čtvrtek Duben 15 10:21:57 CEST 2021

Tak nesmíte řezat šňůru pod napětím :-D Někdy ji ucvaknu kleštěma, když je
zbytek na vyhození, jinak když má konektor (třeba ten do protikusu na DPS),
tak jen odpojím konektor.

Kdysi jsem krátce pracoval v elektru (před civilkou), už jsem měl po
střední škole (SPŠ elektrotechnická). Na prodejně byly mj. kuchyňské linky
(měli i kuchyňské studio). Kolega mi vypravoval "Byl tady kluk, měl stejnou
školu jako ty, řekl jsem mu, ať odpojí ty svítidla na lince, tak vzal nůžky
na papír a první kabel přestřihnul - rána, záblesk a vypadl jistič. Od
nůžek se mu ještě kouřilo."

P.K.