Re: Česká pošta API

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Duben 14 08:19:00 CEST 2021

Dobrý den,

díky za reakci, sedí to na těchto URL:
https://b2b.postaonline.cz

services/POLService/v1/sendParcels
services/POLService/v1/getResultParcels
services/POLService/v1/getStats
services/POLService/v1/getParcelState
services/POLService/v1/getParcelsPrinting
services/ConsignmentServices/v1/ConsignmentStatuses

Problém je v tom, že tisknu štítky až při balení zásilek jednotlivě pro
každou zásilku a nechám i štítek generovat přes to API, tak když se API
kousne, tak se nedá balit. Je to kvůli tomu, že při balení vyjede štítek na
Zebře přímo pro konkrétní fakturu a nemusí se dohledávat štítek z nějakého
dávkového tisku. Nevím jestli tam není nějaký limit requestů nebo tak něco.

Asi by mi pomohlo i něco jako status URL kde by se dala testovat dostupnost
API před odesláním requestu. Pokud to vypadne tak se čeká na odpověď
několik (v nejhoším případě i desítek) sekund a pak to vrátí null.

V dokumentaci, kterou jsem dostal jsou chybové kódy do 99, běžně to ale
vrací 137, null a další vyšší čísla. Odchytem komunikace jsem na pár kódů
přišel, ale vždy to něčím překvapí. Pokud by byla k dispozici nějaká lepší
dokumentace ohledně chybových kódů, budu za ni rád. OZ mi ji nebyl schopný
poskytnout. Mám jen toto:

http://puhy.cz/temp/Dokumentace%20pro%20hromadn%C3%A9%20podavatele%20ze%20sd%C4%9Blen%C3%AD%2050%202019%20od%201.2.2020.doc

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Obchod s elektronikou