ADUM1250 + 1wire

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 13 21:55:21 CEST 2021

Vždycky jsem si říkal, že největší půvab podobných součástek jako je 12B20
je v jejich velmi jednoduchém a levném připojení. Kromě odporu přidat
tam maximálně ještě diodu proti záporným překmitům.
Tak je vždycky připojím prvním kusem drátu, co se mi dostane do ruky.
Klidně i rezavým drátem z plotu. A vždycky to funguje.
Dávat tam nějaký ADUM nebo nějakou podobnou mlátičku jako je v příloze...

PL