Napatim riadeny zdroj prudu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Duben 13 10:22:18 CEST 2021

jj, velmi sikovne zapojenie. Vymysleli to uz velmi davno, ale to nijak
neubera na uzitocnosti :-)

Museli to byt zaujimave casy. Teraz su vsetky zapojenia uz preflaknute,
opublikovane, dostupne pre hocikoho na niekolko kliknuti. Ale kniznica,
casopisy, vediet kde sa objavuju zaujimave informacie to muselo byt
vzrusujuce aj otravne zaroven...

http://www.philbrickarchive.org/1964-1_v12_no1_the_lightning_empiricist.htm
(linka z clanku, obr. 5a. Dobovo fascinujuce)

b.