Re: Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Duben 10 18:22:28 CEST 2021

Mě dala kdysi pošťačka do ruky papírek o uložené zásilce, že je asi
poškozená. Musel jsem na poštu, tam měli vypsaný cca A4 arch, odesílatel,
příjemce, kdo zjistil poškození a nevím co ještě, zásilka byla rozpáraná,
ptala se mě, zda něco v zásilce chybí, já řekl že ne a šel jsem. Byly to
kartridge do tiskárny štítků, až doma jsem zjistil, že jedna chybí, ale moc
mě to netrápilo, bylo to z ebay za pakatel.
Karel