Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

debebe na email.cz debebe na email.cz
Pátek Duben 9 23:10:33 CEST 2021

Je to asi trochu zbytečné, ale pro info (aspoň hradečákům - pošta 500 03).
Dnes jsem narychlo osobně přebral (od oka dvě) obyčejné malé zásilky z Ali.
Doručovatelka zrovna dojížděla k domu, když jsem odjížděl do práce.
Aniž bych se ptal, jestli má něco pro mě, sama mě oslovila, chvíli hledala v brašně a vyndala zásilky na mou adresu sepnuté gumičkou. Ještě, než mi je předala, gumičku sejmula. Jelikož už jsem byl na odjezdu, dal jsem štůsek do batohu a odjel.
 Večer jsem se chtěl mrknout, co z těch mnoha očekávaných přišlo (znáte to ;-), ne?). No a z batohu jsem vyndal jednu bubl. obálku a dva plast. sáčky, z nichž jeden byl prázdný a v ploše roztržený.
 Podle viditené rýhy byl přeložený a vložený mezi ty dvě ostatní zásilky.

Proč jsem nezkontroloval obsah:
a) Dotyčná doručovatelka k nám chodí/jezdí možná víc, než 10 let a je "vpoho"
b) Nikdy za těch x let se mi nestalo, aby byla kterákoli zásilka poškozená (tedy až na jeden případ cca před měsícem, kdy mi do "trubky" na noviny některý/á doručovatel - někdy nedoručuje ta "naše" - sroloval světělný zdroj led svítidla na kruhové tenké hliníkové DPS - na zabití!) nebo vykradená.

Tak jsem si postěžoval, a teď zbytek:
Nejsem snad tak moc naivní, abych si myslel, že mi pošta nahradí ty 3 dolary a ani o to nějak zvlášť nestojím. Ale jsem pochopitene namíchnutej (obzvlášť, když jsem na tu rozpáranou čekal skoro dva měsíce) a rád bych, aby jim takováhle prasárna jen tak neprošla.
Máte někdo tip (mimo obligátní stížnosti o jejímž dopadu si nedělám iluze), jak konkrétně dané pobočce zatopit, aby je tyhle špinavosti přešly?

DeBeBe

PS:
 Napadá mě konspirační teorie. Jestli, třeba když zásilka vůbec nedorazí a vyvolám spor s Ali a mají jich tam takových víc (v případě, že "last mile delivery service" je ČP), Ali pak poště nějak nešlape na paty.
 Ale, když vám do schránky, potažmo "trubky" na noviny "doručí" prázdnou obálku, tak jsou vlastně z obliga, protože je de facto neprokazatelné, že si adresát tu obálku nevykradl sám. A i kdyby se prokázalo, že ne, tak v našich končinách jít jako jednotlivec do sporu s institucí je masochismus a v případě těchto drobných zásilek i neadekvátní.

Sry, nějak jsem se rozkecal.