Triakove rizeni, soucastky

Pátek Duben 2 19:33:18 CEST 2021

No nazdar. Je mi ale divne, ze by se asi jednalo o verzi 12C50x
(posledni cislo je hodne nejiste) ale to nema AD prevodnik. Pritom
rizeni je potenciometrem ktery ma stovky kOhmu a nejakou divnou
stupnovitou charakteristiku, i kdyz to pry chodilo plynule.
Na zapojeni se podivam, krome triaku a tohoto obvodu jsou tam jen pasivy
nebo mozna nejaka dioda. Pry to napodzim chodilo a najare uz ne. Krasne
zavady.