Re: Čím programovat STM32?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Září 21 17:51:56 CEST 2020

VS Code a VS 2017 je pokaždé něco jiného.

Jinak programovat asi přes st-link nebo jak někdo píše na boardu
discovery jsou st-link.

Ladění jde s eclipse nebo taky codeblocks.

Codeblocks je asi nejméně náročný na hw. Codeblocks nebo Eclipse
použijeme spolu s Openocd.

VS Code si vezme hnedle při spuštění 1GB Ram. Pokud to je v nějakém
virtuálu... .

Jinak v codeblock startujeme Openocd jako server vedle přes příkazovou
řádku a v codeblocks nastavíme jen remote připojení a on se připojí k
openocd jako k serveru. Dále v codeblocks vypináme, že při debug se má
kompilovat. Vlastně codeblocks skoro použijeme spíš jako debugger.

S eclipse to jde taky, tam je taky plugin na cpu registry, ale i bez
toho to jde ladit taky. V neposlední řadě je gdb a to jde taky. Základem
je ten openocd + něco. Nebo v nouzi jen stlink utility bez ladění.

Jirka