sonic toothbrush

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Září 18 08:55:49 CEST 2020

Dobrý den,

Náhodné to nebylo. Ani mě v tu chvíli nenapadlo, že bych ho v číně
hledal. Ale odchází mi po 3 letech baterka v Oral-B, a narazil jsem na
FB na nějakou diskuzi o těchto kartáčcích. A několik lidí tam napsalo,
že mají přímo tento, a že je perfektní. Jsou i další čísla, 517 atd, ale
507 prý vychází nejlépe.

S pozdravem,

--
  Ales Filip