Re: bastlení

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Září 17 20:01:15 CEST 2020

Ještě jako školák a to už je hodně dlouhá doba dozadu tak jsme měli
krabičku a ta vypadala jako balíček
svlékacích karet. Když ji člověk otevřel tak dostal pecku že to cítil až
pod žebry.
Narafičili jsme to na naší učitelku a otevřela a nic. Tak jsme to
zkoumali a ona nám řekla já mám revma a na mně
to asi nepůsobí. No, byla to taková "suchá větev" tak třeba odpor kůže ???
Můj nevlastní děda měl v Praze v Nuslích ještě 110V a klidně si hrál
prstama na hrotech měřáku.
Je fakt, že měl mozolnaté prsty ale přece ???
Nevím,
Jindra Polívka