sonic toothbrush

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Září 17 14:00:31 CEST 2020

Já osobně už roky používám Oral-B a vyhovuje mi (baterku jsem si v něm už vyměnil). S jinými nemám osobní zkušenost, ale Philips Sonic, který má žena, rozhodně těma štětinkama tolik nešmrdlá, což je myslím pro vyčištění nečistot mezi zuby důležité. Ale nejsem ani 9 z 10 zubních lékařů :-) takže těžko soudit....

Jakub Šerých