Re: Hledám tenký kabel

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Září 15 14:30:04 CEST 2020

https://www.tme.eu/cz/details/b954041-ge321/vicezilove-kabely-nestinene/
alpha-wire/b954041-ge321/
---------- Původní e-mail ----------
Od: Bitovod <hw na prelude.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 15. 9. 2020 13:45:54
Předmět: Hledám tenký kabel
"Zdravím,

teď hledám opravdu poctivě a nějak nic. Potřeboval bych (k onomu UV senzoru,
co jsem tu řešil nedavno) čtyřžilový kabel - ideálně něco měkkého, tenkého,
dejme tomu, jako normální myší kabel, dejme tomu 2-2.5mm vnější průměr,
tvrdost "tak akorát" pro myš.

Bud se dostávám k tomu, že v metráži prostě nejsou, nebo k nesmyslným cenám
typu 200 Kč/m - kdy už je výrazně levnější koupt na Ali celé myše a cvakat
to z nich, protože drátovka se dá koupit za dva dolary (a délka tak nějak
vyhoví, já potřebuju minimálně metr, obvyklá délka u myše je 1.2 m).

Netušíte, kam na metráž za trochu lidské ceny?

Díky.

Pavel Kutina