Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 14 20:55:57 CEST 2020

Já pod pojmem bastlení chápu jakoukoliv činnost, kdy se člověk
přístrojem zabývá především na součástkové úrovni.

Lhostejno, zda tvůrčí (tedy převážně syntetickou) nebo třeba servisní
(více analytickou).

Taky bez ohledu na to, zda jde o čistě hobby, nebo komerční aktivitu -
to může zajímat leda tak výběrčí výpalného či podobné parazity.

Ani finální forma není úplně podstatná - ono právě to "hraní si" se
součástkami a jejich vzájemnými kombinacemi je to, co člověka z branže
láká. Nějaký slušivý kabát je pěkný, ale je mnoho případů, kdy je např.
potřeba jednoúčelový přípravek či přístroj s perspektivou dalšího
využití blížící se nule - no a pak má smysl i ono vrabčí hnízdo" či
nějaká jeho učesanější forma.

--
Jirka