Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 14 17:27:25 CEST 2020

Co je na vstupu? Přenoska, nebo nějaký náhradní obvod? Jak je to připojené?

Nebydlíte nad trafem nebo nemáte byt protkaný miliónem jednožilových
(tj. nikoliv obousměrných) síťových kabelů? ;-)

Už mi to fakt připadá jak duchařina kombinovaná s nějakým zásadním
opomenutím, ten předzesilovač postavilo (řekl bych) dost lidí a bez
problémů...

Je pravda, že RIAA korekce z principu na těch 50 Hz zesilují skoro
nejvíc, ale přece jen...

--
Jirka