UVA / UVB senzor + krycí sklo

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 11 13:29:05 CEST 2020

Zdravím,

nemáte někdo tip na použitelný a vyráběný UVA / UVB senzor? V prototypu
používám VEML 6075, protože jsem ho měl "v garáži" :), ale když jsem začal
hledat, kde ho koupit jinak než na čínské destičce, docela jsem
narazil, -všude se tváří, jako když se přestal vyrábět. Existuje VEML 6070,
který by byl také použitelný, ale tam je situace naprosto stejná.

Chtěl bych něco digitálního, bude k tomu připojený cca 1.5m kabel a rád
bych, aby to v případě zarušení raději neukazovalo nic, než aby to měřilo
kraviny. Nemáte někdo tip na něco malého (v pouzdru dejme tomu do 5x5x2mm),
laciného a hlavně dostupného?

Další věc - čím zakrýt okénko? Nepotřebuju prostupnost pro viditelné a IR
záření, takže to může být i nějaký neprůhledný plast v tenké vrstvě, ale
jaký? Samozřejmě takový, aby při UV expozici nedegradoval - budou to nějaké
desítky až hodin ostrého "letního slunce", resp. horského sluníčka, tak by
to mělo něco vydržet. Křemenné sklo by sice také vyhovělo, ale 10mm kolečka
nebo čtverečky s tloušťkou kolem 1mm se budou shánět sakra blbě...

Díky.

Pavel Kutina