RE: Venkovní zásuvky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 11 09:44:01 CEST 2020

Ne do studny ale do šachty s technologií k bazénu, kde prostě dochází k unikům vody a je tam permanentně vlhko. Navíc na rozdíl od studny je zde teplo (topí čerpadlo a příroda), takže většina vlhka se vypaří a následně kondenzuje. Což je problém u kolmých zásuvek, protože se v nich drží dost vody a vyhazuje to následně fíčko nebo jistič. Proto potřebuju zásuvky směrem dolů, aby ta voda zase rychle vytekla a tím pádem jsou zcela nevyhovující jakýkoliv obyčejný venkovní zásuvky za pár kaček. Ty samozřejmě na baráku používám všude možně řadu let a není s nimi problém, ale tady prostě nevyhoví.
Další omezení je typ zásuvky, prostě tam potřebuju obyč nebo schuco zásuvky, žádný průmyslový typ tam být nemůže, protože třeba čerpadlo je v záruce a pak bych ho případně nevyreklamoval. No a k tomu potřebuju permanentně 2 zásuvky, takže ideálně řešení pro 3 zásuvky, což ještě víc komplikuje situaci.
Takže hotové řešení +/- podle zadání stojí snad tři tisíce, nic levnějšího jsem nenašel. Další řešení je to dát dohromady, elektrikářský krabice s IP56 se dají běžně sehnat za pár kaček a lepší zásuvky šikmo nebo kolmo dolů na stěnu třeba od SEZ stojí taky pár kaček. Dokonce to jde všechno sehnat v hobby, ale to je detail. A navíc, i kdyby to nefungovalo, tak to nebude nefunkční řešení za několik tisíc, ale za pár kaček a příště zkusím zas něco jinýho. Osobně si myslím, že tohle by mohlo fungovat, zásadní je odvětrání krabice, ty zásuvky budu klidně měnit co dva roky.