co delat s windowsama krome smazani?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Září 4 21:48:56 CEST 2020

Ptá se syn Billa Gatese: "Tati, chci vyzkoušet ten sex, jak to mám udělat?"

Bill: "No synku, vezmeš si z mé garáže to nejlepší auto, oblečeš si
nejlepší oblek, vezmeš děvče do nejlepší restaurace ve městě, po večeři
vezmeš v parku kočár s koňmi a vezmeš jí na okruh kolem jezera, cestou
koupíš největší kytici květů jakou budou prodávat a nakonec objednáš v
hotelu Plaza prezidentské apartmá a tam se ti děvče podvolí."

Syn: "Ale tati! Kde jsou romantické procházky, letmé dotyky a čtení poezie
za měsíčního svitu?"

Bill mávne rukou: "Synu, to si vymysleli linuxáci, aby mohli souložit
zadarmo!"