Repeater

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 1 11:58:11 CEST 2020

Byl jsem u zákazníka doma kde měl nějaký repeater "do zásuvky".
Vysílalo to na stejném kanálu jako to přijímalo a jinak se to nastavit
nedalo (což je asi to o čem píšete). Jenomže zrovna v té místnosti kde
byl potřeba signál posílit byl i slabý signál původní a klient se
pořád připojoval na ten původní a ne ten z repeateru. Nebyla šance jak
ho donutit k "přepnutí" (občas se přepnul, ale to bylo spíš dílem
náhody než systému). Podle mě tohle funguje až když je ten původní
signál pro klienta nedosažitelný... V jedné firmě nám x AP běželo na
jednom kanálu (jednotky ZyXEL s kontrolérem) a byl s tím problém. Ne
že by to nefungovalo, ale dost často měl klient výpadky takže to
nebylo spolehlivé. Po rozhození AP na jiné kanály to teprve potom
začalo uspokojivě fungovat.