Re: OT: Jaké PMR?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Říjen 26 08:20:30 CET 2020

Baofeng UV-5R je dobra rucka, ale nie je vhodna pre 6-rocne deti. Ma prilis
vela moznosti a nastaveni. Deti to rychlo prepnu do ineho rezimu (oscilator
A., B, pasmo, ...  ), nieco prestavia, ...
a spojenie je stratene. Uz ked ju chytim po 6 mesiacoch, tak musim vela
hladat, co sa ako robi.

Pre deti, neznalych ludi, a nudiacich sa ochrankarov su vhodne rucky, ktore
sa naprogramuju z PC a na vlastne ovladanie maju co najmenej prvkov
- vypinac + hlasitost
- prepinanie kanalov ( idealne viac ako jeden kanal (mozne obsadenie,
rusenie) , ale nie prilis vela (radovo jednotky, lebo sa stratia) )
- PTT
- mozno este "volanie" => "zazvonenie"  protistanici

Mam par Cobra PMR MT 975, ale aj toto ma prilis vela moznosti na ovladanie
pre male deti a neznalych.

Dodo

po 26. 10. 2020 o 7:49 Šerých Jakub <Serych na panska.cz> napísal(a):