3d tisk pomoc

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Říjen 22 07:53:14 CEST 2020

ABS se na slunci rychle rozpadne. Použil bych  PET-G. Před 3mi lety jsem z PET-G na zkoušku vytiskl zakončení okapového žlabu. Brutálnější test toho plastu jsem tenkrát nevymyslel. Drží to tam stále bez problémů. PET-G ale nelze vyhladit jako ABS takže by musel udělat nějakou povrchovou úpravu pokud by mu jemné drážkování vadilo.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor Konečný
Sent: Wednesday, October 21, 2020 10:37 PM
To: HW-news
Subject: OT: 3d tisk pomoc

Zdravim experty na 3D tisk.

Potreboval bych  nejake reseni pro znameho, ma  veterana a potreboval by
udelat  kopii  krytu svetla, (kulaty blinkr, barva oranzova)

Jedine levne reseni me napada 3d tisk oranz. pruhlednym ABS ci podobnym,
aby to nejakou dobu vydrzelo.

Existuje nekdo mezi vami, kdo neco podobneho zkousel  a uspesne?

Krytku muze zapujcit , je polepena aby drzela pohromade, nesmi se
ztratit, ani znehodnotit.

Rozmer ma 10 cm a je to hodne zaoblene, foto poslu kdyz tak soukromne.

Bude nutne to budto namodelovat  - priblizne, zadne velke presnosti
nejsou treba, nebo to dat na 3d scanner.

Pripadne budu rad za  nasmerovani  na nejakeho fachmana, ktery to zvladne.

Samozrejme vse zaplati.

Diky moc

Libor