RE: Venkovní zásuvky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 16 18:12:55 CEST 2020

Zasílám pro představu, jak jsem to nakonec musel udělat a v jakých podmínkách zásuvky jsou:
http://www.ipq.cz/zasuvka1.jpg
http://www.ipq.cz/zasuvka2.jpg
http://www.ipq.cz/zasuvka3.jpg
http://www.ipq.cz/zasuvka4.jpg

Bohužel dolů zahnutý zásuvky jsem nenašel, tak jsem to musel takto zbastlit. Ještě jsem nedořešil paropropustnou pásku, dělá ji Den Braven, jmenuje se DB Membrána, ale nedá se sehnat v hobby, tak jsem to zatím neřešil, jak bude příležitost, koupím někde jinde.
Celé řešení vyšlo asi na 200Kč, dokud nepřetekl bazén, tak to bylo dobrý. :-)