Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Říjen 15 20:21:14 CEST 2020

Zdravím všechny,
no už se DCF hodinami moc nezabývám i když jsem jich kdysi dovezl stovky
a různých typů
od nástěných, po hodiny na noční stolek až po náramkové a také strojky a
telefonní tarifikátory s DCF modulem.
Jsou "jednomotorové i dvoumotorové" nechci se zabřednout do detailů.
Hodiny budou jednoznačně jen na DCF i když jsem se setkal v 90 letech že
se nastavoval jumper
a asi to byla odbočka na feritové anténce ? Nevím, nezkoumal jsem to.
Co se týká vteřinových impulsů, ano v noci ruší.
Mám v práci nástěné hodiny od Seiko a ty mají naprosto plynulý chod.
Jsou hodně přesné ač nejsou rádiem řízené. Nepamatuji seřizování a
výměnu baterie jsem
za deset let zažil jen jednou. Seiko dělá i rádiem řízené, ano cena je
jinde než 99 kaček.
A jestli zůstali u svého motorku co běží bez klapání tak to fakt nevím.
Ale asi se to dá najít.
J. Polívka