Re: Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 14 22:06:34 CEST 2020

Nevím to jistě, ale operátor s tím nemá nic společného - do systému
rozesílání SMS má nějakým způsobem přístup nějaká "státní instituce",
která může  hromadné sms rozesílat na základě různých kritérií. Třeba dle
geografického rozložení cílových zákazníků při nějaké katastrofě atd...
Stejně tak lze řešit i odposlech, sledování a podobné aktivity. Ta
instituce má balík takových globálních služeb a má k tomu k dispozici
potřebnou  techniku a terminály....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>